* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. Termin: 2024-06-24 - 2024-06-24 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.2008-09-04 13:35:57Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej. |
|
Rewolucje w nauce2008-07-21 14:04:41Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia? |
|
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 20072008-03-02 19:32:48Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji. |
|
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku2008-02-27 13:01:42
|
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
Szkolenia handlowe Marketingowe szkolenie Szkolenie o n l i n e
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.